Seçtiğiniz ödeme yöntemine bağlı olarak ödeme hatası bildirimlerini nasıl çözeceğinizi öğrenin.
Bu video yardımcı oldu mu?
Amazon varsayılan ödeme yönteminizden ücret alamadığında kampanyalarınız duraklatılır. Çoğu ödeme hatası, yetersiz bakiye, süresi dolmuş ödeme aracı veya yanlış ödeme aracı bilgileri ve banka kısıtlamalarından kaynaklanır. Ödemeniz başarısız olduğunda size bildirim gönderilir ve ödeme aracınızı güncellemek için işlem yapmanız istenir.
Not: Sistemimizin ödeme aracı güncellemelerini işlemesi 24 saate kadar sürebilir. Ödemeniz başarıyla işlendikten sonra kampanyalarınız otomatik olarak devam edecektir.Reklam ödemelerini Ödemeden Kesinti (DFP) aracıyla yapıyorsanız ödeme profilinize bağlı tedarikçi kodlarının faturayı tamamen karşılayacak yeterli bakiyeye sahip olduğundan emin olun. Tedarikçi kodlarını eklemek veya kaldırmak için Ödeme ayarları'na gidin ve ödeme profilinizi düzenleyin.
Banka veya kredi kartınızla ödeme başarısız olursa kartın aktif olduğundan ve bilgilerin doğru girildiğinden emin olun.
Fatura yoluyla ödeme yapıyorsanız, son ödeme tarihinden önce işleme alınabilecek kadar erken bir zamanda ödemenizi göndermeyi unutmayın. Çek ödemelerinin uygulanması 3 ila 5 gün sürebilir ve banka ödemeleri genellikle 24 saat içinde uygulanır.
Ödenmemiş bir faturayla ilgili bir bildirim aldıysanız ancak Faturalandırma sayfasında herhangi bir fatura göremiyorsanız, bunun nedeni önceki ödeme girişimlerinin silinmiş olması olabilir. Bu sorunu düzeltmek için ödeme aracınızı güncelleyin ve ardından ödenmemiş bakiye için yeni bir fatura talep etmek üzere bizimle iletişime geçin.
Bu makale yardımcı oldu mu?