Ödeme hatası bildirimlerini giderme | Amazon Ads Destek Merkezi

Ödeme hatası bildirimlerini giderme

Ödeme hatası bildirimlerini giderme

Seçtiğiniz ödeme yöntemine bağlı olarak ödeme hatası bildirimlerini nasıl çözeceğinizi öğrenin.

Bu video yardımcı oldu mu?

Select feedback

Amazon varsayılan ödeme yönteminizden ücret alamadığında kampanyalarınız duraklatılır. Çoğu ödeme hatası, yetersiz bakiye, süresi dolmuş ödeme aracı veya yanlış ödeme aracı bilgileri ve banka kısıtlamalarından kaynaklanır. Ödemeniz başarısız olduğunda size bildirim gönderilir ve ödeme aracınızı güncellemek için işlem yapmanız istenir.

Not: Sistemimizin ödeme aracı güncellemelerini işlemesi 24 saate kadar sürebilir. Ödemeniz başarıyla işlendikten sonra kampanyalarınız otomatik olarak devam edecektir.

Yetersiz bakiye

Reklam ödemelerini Ödemeden Kesinti (DFP) aracıyla yapıyorsanız ödeme profilinize bağlı tedarikçi kodlarının faturayı tamamen karşılayacak yeterli bakiyeye sahip olduğundan emin olun. Tedarikçi kodlarını eklemek veya kaldırmak için Ödeme ayarları'na gidin ve ödeme profilinizi düzenleyin.

İpucu: Ödeme profilinize yedek ödeme aracı olarak kredi veya banka kartı ekleyin. Varsayılan ödeme aracınızda bakiye yetersizse veya ödeme başarısız olursa ücret, kartınızdan tahsil edilir.

Banka veya kredi kartı sorunları

Banka veya kredi kartınızla ödeme başarısız olursa kartın aktif olduğundan ve bilgilerin doğru girildiğinden emin olun.

  • Ödeme profilinizdeki ad, numara ve son kullanma tarihinin fiziksel kartınızla eşleştiğini onaylayın.
  • Kartınızda yeterli bakiye olup olmadığını değerlendirin (mevcut kredi limitinizi kontrol edin).
  • Kartınızı veren kuruluşunuza elektronik satın alımları veya belirli para birimlerini kısıtlayıp kısıtlamadıklarını sorun.
  • Kartınız için kayıp veya çalıntı bildirimi olup olmadığını kontrol edin.

Fatura sorunları

Fatura yoluyla ödeme yapıyorsanız, son ödeme tarihinden önce işleme alınabilecek kadar erken bir zamanda ödemenizi göndermeyi unutmayın. Çek ödemelerinin uygulanması 3 ila 5 gün sürebilir ve banka ödemeleri genellikle 24 saat içinde uygulanır.

Ödenmemiş bir faturayla ilgili bir bildirim aldıysanız ancak Faturalandırma sayfasında herhangi bir fatura göremiyorsanız, bunun nedeni önceki ödeme girişimlerinin silinmiş olması olabilir. Bu sorunu düzeltmek için ödeme aracınızı güncelleyin ve ardından ödenmemiş bakiye için yeni bir fatura talep etmek üzere bizimle iletişime geçin.

Bu makale yardımcı oldu mu?

Select feedback