Seçtiğiniz ödeme yöntemine bağlı olarak ödeme hatası bildirimlerini nasıl çözeceğinizi öğrenin.
Bir ödeme hatası bildirimi alırsanız ödeme yöntemi ayrıntılarınızın doğru ve güncel olduğundan emin olun. Ayrıca, varsayılan ödeme yönteminizde ücreti karşılayacak kadar para bulunduğundan emin olun.
Sistemimizin ödeme yöntemi güncellemelerinizi işlemesi 24 saate kadar sürebilir, bu nedenle ödeme ayarlarınızda ek güncellemeler yapmadan önce 24 saat beklemenizi öneririz. Ödemeniz başarılı bir şekilde işleme alınır alınmaz kampanyalarınız otomatik olarak yeniden başlatılır.
Ödenmemiş bir faturayla ilgili bildirim aldıysanız ancak Faturalandırma sayfasında herhangi bir fatura bulamıyorsanız bunun nedeni daha önce iptal edilen ödeme girişimleri olabilir. Eski fatura artık ücretlendirilemeyeceğinden ödeme yönteminizi güncellemeniz bu sorunu çözmez. Bunun yerine, ödeme yönteminizi güncelleyin ve ardından, borç bakiyesi için yeni fatura talep etmek amacıyla bize ulaşın . Bu yeni faturayı ödedikten sonra reklam hesabınız yeniden etkinleştirilecektir.
Ayrıca hesapla ilgili tüm sorunları çözmek için bize ulaşın .
Seller Central hesabı yakın zamanda yeniden etkinleştirilen bir satıcıysanız yine de reklam hesabınızda bir ödeme hatası görebilirsiniz. Bu sorun 48 saat içinde çözülür ve kampanyalarınız devam eder.