Markanız, müşterilerin alışveriş yaptığı ve içerik izlediği yerlere bağlı olsun
Amazon Ads'i kullanmaya yeni mi başladınız? Amazon genelinde ve ötesindeki müşterilere erişmenize yardımcı olacak kaynaklarla eşleşmek için hızlı değerlendirmemizi tamamlayın.
Öne Çıkanlar
Amazon Ads'deki yenilikler
Reklam stratejinizi geliştirmek için en son etkinlikler.
Etkinlik
Etkinlik
unBoxed 2025 için takviminizde yer açın
10-12 Kasım tarihlerinde, markaların müşterilerle bağlantı kurmasına ve işlerini büyütmesine yardımcı olan yeni reklam çözümlerini ve inovasyonları duyuracağımız yıllık konferansımız unBoxed için bize katılın.

Hedefler
Satışların artmasına yardımcı olun ve işinizi büyütün

Satışları artırmanıza yardımcı olabilecek çözümleri keşfedin
Başlamak için hızlı ve etkili bir yola mı ihtiyacınız var? Sponsored Products'ı kullanmaya başlayan reklamverenler, kullanmayanlara kıyasla dört hafta sonrasında ortalama %34 daha fazla satış artışı elde etti.1

Örnek olay incelemeleri
Amazon Ads'in kullanım örnekleri
Benzersiz iş hedeflerinizle uyumlu analizleri ve sonuçları keşfedin.
Örnek olay incelemesi
Flywheel, Logicool için satışları %97 artırdı
Flywheel'in birden fazla Amazon Ads çözümünü birleştirerek Logicool'un en çok satan faresi için markaya yeni müşterilerin bir yıl öncesine göre artmasına nasıl yardımcı olduğunu öğrenin.
Amazon Ads e-postalarının doğrudan gelen kutunuza iletilmesini sağlayın

KEŞFET
Daha fazla bilgi edinin. Daha ileriye gidin.
Sık sorulan sorular
Amazon Ads'i kullanmaya başlamakla ilgili sık sorulan soruların yanıtlarını bulun.
Amazon Ads, küçük işletmeler ve yazarlar da dahil olmak üzere her büyüklükteki işletme için tasarlanmış sponsorlu reklamlar ve Brand Stores gibi kullanımı kolay, self servis reklamcılık çözümleri sunar. Amazon Ads sayesinde ürün görünürlüğünü ve satışları artırmaya yardımcı olacak alışveriş analizleri ile Amazon'da alışveriş yaptıkları sırada milyonlarca müşteriye erişebilirsiniz. Esnek seçeneklerimiz, herhangi bir bütçeyle reklam vermeye başlamanıza olanak tanır.
Amazon Ads'i kullanmaya başlamak küçük işletmeler ve yazarlar için kolaydır. Reklamveren olarak kaydolun ve ilk kampanyanızı oluşturmak için ekrandaki talimatları izleyin. Amazon'daki yüksek görünürlüklü yerleştirmelerde görünen sponsorlu reklamlarla başlamanızı öneririz. Bu reklamlar self servis yönetilir, ön ödemeli değildir ve yalnızca birkaç dakika içinde oluşturulabilir.
Amazon Ads, reklamlarınıza ne kadar harcadığınızı kontrol etme özelliği ile her bütçeye uygun esnek çözümler sunar. Çoğu reklamveren, tıklama başına maliyet özellikli sponsorlu reklam çözümlerimizle başlar. Bu çözümlerde yalnızca müşteriler reklamlarınıza tıkladığında ödeme yaparsınız. Hiçbir zaman ayarladığınız bütçeden fazlasını ödemezsiniz. Ek olarak, Brand Stores ve Posts gibi oluşturması ve kullanması ücretsiz olan çözümler de bulunur.
Amazon'da satış yapmayan işletmeler bile Amazon Ads'i kullanarak işlerini büyütebilir ve milyarlarca alışveriş, içerik izleme ve gezinme sinyali sayesinde Amazon mağazası üzerinde ve dışında müşterilere ulaşabilir. İşletmeniz için bilinirliği ve satışları artıran reklam çözümlerini keşfetmek için oturum açın. Amazon Ads'de yeniyseniz kaydolun ve kayıt işlemi sırasında "Amazon'da satılmayan ürünler ve hizmetler" seçeneğiyle ilerleyin.
İşletmeniz büyürken, reklamcılık faaliyetlerinizi genişletmek için bir iş ortağıyla çalışabilirsiniz. Stratejinizi optimize etmenize ve kampanyalarınızı ölçeklendirmenize yardımcı olabilecek uzmanları bulmak için Amazon Ads İş Ortağı Dizini'ne göz atın. Bu onaylı iş ortakları medya planı, perakende stratejisi, reklam materyali geliştirme ve performans yönetimi gibi alanlarda hizmetler sunar. Hedeflerinize ve bütçenize uygun bir iş ortağı seçin ve işletmenizin büyümeye devam etmesini sağlamak için Amazon Ads uzmanlığından yararlanın.
Kaynaklar
- 1 Amazon şirket içi verileri, dünya geneli, 2023.